فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بگیر که امد Belly Laugh Food Fight Belly Laugh Food Fight Belly Laugh Food Fight Belly Laugh Food Fight Belly Laugh Food Fight

10 نکته برتر برای پست الکترونیک

 

امروزه پست الکترونیک یا ایمیل پرکابرد ترین نمود استفاده از اینترنت در دنیاست. اگر از پست الکترونیک به درستی استفاده شود می تواند برقراری ارتباط بین افراد دور و نزدیک را به شدت تسهيل کند. و اگر از آن به درستی استفاده نشود ممکن است بیش از آنکه مفید باشد ایجاد مشکل نماید. می توانید از نکاتی که در این مقاله آمده است استفاده کنید تا تجربه خوبی از ایمیل های خود داشته باشید و به این طریق فرصت های جدیدی بدست آورید.

 

1.متن نامه الکترونیک خود را کوتاه نگه دارید.

ایمیل هایی که متن کوتاهی دارند شانس بیشتری برای خوانده شدن دارند. اگر مجبورید متنی طولانی در ایمیل خود بگنجانید آن را در متن ایمیل خود نیاورید بلکه فقط خلاصه ای کوتاه بنویسید و اصل نامه را به صورت فایلی مستقل به آن الصاق کنید یا به اصطلاح آن فایل را attach کنید.

 

2. مطمئن شوید پیغام شما در مقصد قابل خواندن است.

وقتی که فایلی را برای کسی می فرستید نباید حجم آن خیلی زیاد باشد همچنین باید فرمتی داشته باشد که برای خواننده پیغام و در کامپیوتر او قابل خواندن باشد. اگر از نرم افزاری با نسخه جدید استفاده می کنید ممکن است این نرم افزار برای کسی که از نسخه قدیمی تر آن استفاده می کند قابل خواندن نباشد. مثلا اگر از نرم افزار Word استفاده می کنید بهتر است آن را به فرمت PDF تبدیل کنید تا باز کردن و آن برای دریافت کننده اش ساده باشد.

 

3. ایمیل های ناخوانده را به حداقل برسانید.

وقتی که می خواهید ایمیلی برای کسی بفرستید که منتظر آن نیست یا حتی ممکن است به دریافت آن هم علاقه مند نباشد خوب به فرستادن آن فکر کنید. اگر واقعا باید این کار را انجام دهید سعی کنید ایمیلی بفرستید که دریافت کننده اش چیزی مفیدی در آن پیدا کند.

 

4. موضوع ایمیل را شفاف و توصیفی بنویسید.

معمولا بیشتر کاربران فقط به موضوع و فرستنده ایمیل دریافتی توجه می کنند. تفاوت ایمیلی که خوانده می شود با ایمیلی که به آن توجه نمی شود در موضوع آن است.

 

5. دیکته و قواعد نگارش

ایمیلی که در آن غلط املایی وجود دارد یا قواعد نگارشی رعایت نشده است تاثیری منفی در خواننده ایجاد می کند.

 

بقیه اش داخل ادامه مطلب هستش

 


موضوعات مرتبط: درس هفتادو هفت 10 نکته برتر برای پست الکترونیک ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, | 17:26 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon